هندزفری یا هدفون نوعی وسیله جانبی موبایل برای پخش موزیک و مکالمه است. که به دلیل کاربرد بالای آن فروش بسیار بالایی هم دارد. و توسط شرکت های مختلف با مدل های متنوع تولید و توضیع می شود. در این مطلب همراه ما باشید تا در مورد خرید عمده هندزفری بلوتوثی با هم بیشتر صحبت کنیم.

 

خرید عمده هندزفری بلوتوثی

هندزفری بلوتوثی

هندزفری به ۲ دسته کلی سیم دار و بدون سیم تقسیم بندی می شود. که هر کدام مزایا و ویژگی های خاص خود را دارد. و نسبت به شرایط باید انتخاب شود. دو نوع هندزفری عبارت است از:

  • هندزفری سیم دار

این مدل هندزفری از طریق سیم به صورت مستقیم به دستگاه متصل می شود. که عمدتا کانکتور اتصالی آن ها جک ۳٫۵ میلی متری صدا است. و اکثر گوشی های موبایل به درگاه ۳٫۵ میلی متری مجهز هستند. برخی از هندزفری ها هم دارای کانکتور اتصال TYPE-C هستند. که برای گوشی های اندروید جدید کارایی دارد.

برخی هم دارای کانکتور اتصال Lightning است. که مخصوص گوشی های شرکت اپل و دستگاه های iOS هستند. هندزفری سیمی برای استفاده طولانی مدت مناسب است و دغدغه ای برای تمام شدن شارژ و بلا استفاده بودن وجود ندارد.

خرید عمده هندزفری سیم دار

همان طور که از نام این هندزفری پیداست دارای سیم نیست و از طریق بلوتوث و به صورت بی سیم به دستگاه مورد نظر متصل می شود. همچنین برخلاف برخی از هندزفری های سیمی، با تمامی دستگاه هایی که از فناوری بلوتوث پشتیبانی می کنند سازگار است.

هندزفری بی سیم ( هندزفری بلوتوث ) هم به شکل های مختلفی ( ایرپاد ، هندزفری گردنی ، هندزفری تک گوش ) تولید می شود. ویژگی اصلی هندزفری بلوتوث نداشتن سیم دست و پا گیر بوده و هنگام ورزش و انجام امور پر تحرک مناسب و کاربردی است.

ساختار هندزفری های بی سیم از طریق منبع تقذیه باتری و رابط اتصال بلوتوث است. این نوع هندزفری ها معمولا با پورت Micro USB شارژ میشوند و بین ۴ الی ۸ ساعت بسته به حجم و اندازه هندزفری نیاز به شارژ مجدد دارند.

همچنین قدرت کنترل این نوع هندزفری ها بیشتر از هندزفری های سیمی است. لذا امکان تغییر موزیک ، افزایش و کاهش صدا اسمارت فون و هندزفری ، تغییر اکولایزر (در برخی از مدل ها) ، پخش/بازپخش آهنگ و غیره ..

خرید عمده هندزفری بلوتوثی

هدفون‌ها و هندزفری‌ها برای برخی افراد جزو لوازم ضروری گوشی محسوب می‌شوند که به صورت روزمره برای گوش‌دادن به موسیقی، پادکست‌ها، انجام مکالمات یا حتی دیدن ویدیوها و انجام بازی‌ها کاربرد دارند.

هندزفری‌های گذشته معمولا به صورت سیمی بودند، اما امروزه هدفون‌ها و هدست‌های بی‌سیم به دلیل راحتی استفاده محبوبیت و فروش بسیار بیشتری دارند. برند هندزفری و کیفیت باتری هدست بی‌سیم جزو نکاتی هستند که هنگام خرید باید به آن‌ها توجه کرد.

یکی از لوازم جانبی ضروری که لازمه‌ی هر فرد است، هندزفری بلوتوثی است. خیلی از افراد هنگام رانندگی و پیاده روی در حال مکالمه هستند. این افراد تماس‌های ضروری دارند که با داشتن هندزفری بلوتوثی به راحتی به مکالمه خود می‌پردازند. همچنین دیگر ترس دزدیده شدن گوشی خود یا جریمه توسط پلیس را ندارند.

لذا خیلی از افراد هنگام ورزش مانند پیاده روی و شنا علاقه به گوش‌دادن موسیقی دارند که اگر هندزفری بلوتوثی داشته‌باشند، می‌توانند به راحتی به موسیقی مورد علاقه خود نیز گوش دهند.

خرید عمده هندزفری بلوتوثی از شرکت واردکننده مستقیم

برای خرید عمده هندزفری بلوتوثی از شرکت‌های واردکننده مستقیم، می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. تحقیق و پیدا کردن شرکت‌های وارد کننده لوازم جانبی موبایل: ابتدا باید شرکت‌های واردکننده معتبر و مستقیم را که به فروش عمده مشغول هستند، شناسایی کنید. این کار می‌تواند از طریق جستجو در اینترنت، تماس با تامین‌کنندگان، یا مراجعه به بازارهای عمده‌فروشی انجام شود.
  2. بررسی اعتبار و قیمت‌های لوازم جانبی مانند هدفون: پس از پیدا کردن شرکت‌های معتبر، قیمت‌ها و شرایط فروش آنها را مقایسه کنید. همچنین، مطمئن شوید که شرکت‌ها دارای مجوزهای لازم برای واردات و فروش محصولات الکترونیکی هستند.
  3. مذاکره و بستن قرارداد: پس از انتخاب شرکت مناسب، می‌توانید با آنها وارد مذاکره شده و شرایط خرید، تعداد، قیمت و زمان تحویل را مشخص کنید.
    بستن یک قرارداد کتبی که تمامی شرایط را پوشش دهد، اهمیت زیادی دارد.
  4. پرداخت و تحویل کالا: پس از توافق نهایی و پرداخت، اطمینان حاصل کنید که محصولاتی که دریافت می‌کنید، مطابق با سفارش و با کیفیت مطلوب هستند.

اگر به دنبال کمک برای پیدا کردن شرکت‌های معتبر یا اطلاعات بیشتری هستید، می‌توانم به شما کمک کنم. وبسایت حانبی یو یکی از فروشگاههایی است که به شما در خرید عمده هندزفری بلوتوثی کمک می کند.

در این راستا تنها کافیست تا با کارشناسان جانبی یو تماس گرفته و از مشاوره رایگان آنها بهره مند شوید.

در بازار فعلی به شدت نیاز به هندزفری بلوتوثی با توجه به ویژگی‌های بی نظیر آن مانند ضد آب بودن، احساس می شود. فروشندگان خرد و مغازه داران لوازم جانبی موبایل باید به نیاز افراد جامعه دقت کرده و با خرید عمده لوازم جانبی مناسب، سود خود را از این بازار ببرند. فروشگاه جانبیو انواع هندزفری بلوتوثی را با بهترین کیفیت و قیمت موجود دارد و در زمینه پخش عمده لوازم جانبی موبایل فعالیت می‌کند.

برای خرید عمده هندزفری بلوتوثی بهتر است از یک شرکت وارد کننده که قیمت مناسب در کنار کیفیت بالا دارد خرید خود را انجام دهید. با خرید از جانبی یو تمام واسطه ها را حذف کنید و با فروش لوازم جانبی بیشترین سود را ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

پشتیبانی سریع در واتس اپ

×