اتصال ساعت هوشمند میبروکالر به گوشی کار آسان و راحتی می‌باشد و فقط دقایق کوتاهی وقت شما را می‌گیرد.

نحوه اتصال mibro color به گوشی:

در ابتدا تنها کاری که لازم است انجام دهید، دانلود برنامه mibro fit از پلی استور و یا برای iosها اپ استور می‌باشد.

بعد از دانلود و نصب برنامه در گوشی خود، بلوتوث گوشی و بلوتوث ساعت هوشمند را روشن کنید.

برای اتصال ساعت به برنامه، روی گزینه افزودن دستگاه (Add device) در تنظیمات برنامه، کلیک کنید.

نکته مورد توجه در اتصال ساعت هوشمند میبروکالر به گوشی:

  • تلفن‌های آیفون باید با اعلان‌های پیام صفحه نمایش برنامه، موافقت کنند، تلفن‌های اندروید باید با خواندن همه مجوزهای اعلان‌ مانند اطلاعات تماس، و با عملکرد پس‌زمینه برنامه در تنظیمات موافقت کنند.

دستگاه  Mibro color را انتخاب کنید. اکنون می توانیم پروفایل خود (جنس، سن، وزن، قد) را وارد کنیم تا اندازه گیری صحیح صورت گیرد.

پس از انجام این کار، با تنظیم خودکار زمان و زبان، آب و هوا، علاوه بر قابلیت تماس تلفنی، مستقیماً و بدون هیچ گونه مشکلی ارتباط برقرار می‌کند. در این مرحله، در صورت وجود، نرم‌افزار ساعت هوشمند به صورت خودکار به‌روزرسانی می‌ شود.

نوتیفیکش ها به وضوح قابل مشاهده هستند و به راحتی قابل خواندن هستند. در ساعت هوشمند Mibro color می‌توانید تعداد زیادی برنامه محبوب مختلف را برای اعلان‌ها انتخاب کنید، به عنوان مثال، واتساپ، اینستاگرام، SMS و سایر برنامه‌ ها پشتیبانی می ‌شوند.

وقتی تلفن شما زنگ می زند، ساعت شما می لرزد تا هرگز تماسی را از دست ندهید. این ساعت میکروفون و اسپیکر داخلی ندارد. بنابراین نمی‌توانید مستقیماً از آن برای صحبت یا حتی شنیدن پیام‌های صوتی و غیره استفاده کنید.

فقط می‌توانید تماس دریافتی را از روی صفحه ساعت ببینید، در صورت دلخواه به آن پاسخ دهید و یا آن را رد کنید. همچنین پاسخ به پیام ها از طریق خود ساعت امکان پذیر نیست و اگر پیام خیلی بزرگ باشد فقط بخشی از آن قابل مشاهده است. بدیهی است که استیکر و یا عکس های ارسالی در پیام ها را نمی توانیم ببینیم. این ساعت ۸ پیام آخر شما را نگه می دارد. در صورت لزوم می توانید به آنها مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

پشتیبانی سریع در واتس اپ

×