هندزفری‌های بلوتوثی هیچ سیمی برای اتصال به دستگاه شما ندارد. بنابراین، اگر در اتصال هندزفری بلوتوثی به گوشی هوشمند خود مشکل دارید، همراه ما باشید تا این کار را با هم انجام دهیم، اتصال هدفون به هر دستگاهی آسان است. در ادامه نحوه اتصال هندزفری بلوتوثی به آیفون و گوشی‌های اندرویدی را بطور کامل توضیح می‌دهیم.

اتصال انواع هندزفری بلوتوثی به گوشی آیفون و اندروید

قبل از شروع، نکات زیر را بررسی کنید:

  • مطمئن شوید سطح صدای تلفن همراه شما خیلی کم یا قطع نباشد.
  • مطمئن شوید که گوشی و هدفون شما حداکثر سه فوت (حدود ۱ متر) از یکدیگر فاصله داشته باشند. ( هرچه دو دستگاه به هم نزدیک تر باشند، اتصال بلوتوث قوی تر است )
  • مطمئن شوید که هر دو دستگاه شارژ دارند.
  • قبل از اتصال هندزفری بلوتوثی به دستگاه خود دفترچه راهنمای آن را مطالعه کنید و اگر نیاز به شارژ اولیه قبل استفاده دارد، آن را شارژ کنید.

نحوه اتصال هندزفری بلوتوثی به آیفون

چگونه هدفون بلوتوثی را به آیفون متصل کنیم؟

  1. ابتدا وارد بخش تنظیمات یا همان setting شوید. (آیکون چرخ دنده)
  2. سپس بلوتوث را انتخاب کنید و روشن کنید.
  3. دکمه پاور هدفون را فشارداده و نگه دارید. برای اتصال هدفون بلوتوث به آیفون، باید حالت جفت‌شدن هدفون را فعال کنید. بسته به هدفونی که دارید، این کار باعث روشن شدن آن‌ها و فعال شدن خودکار بلوتوث هدفون می‌شود.
  4. در نهایت، هدفون خود را از لیست پایین صفحه انتخاب کنید. هدفون شما ممکن است با شماره مدل آن، که معمولا با یک سری حروف و اعداد نام گذاری شده، شناسایی شود.

توجه داشته باشید که تفاوتی بین اندروید و آیفون وجود ندارد ولی به هر حال ما مراحل را به شما میگوییم.

نحوه اتصال هندزفری بلوتوثی به گوشی های اندروی

چگونه هدفون بلوتوثی را به گوشی های اندروید متصل کنیم؟

  1. ابتدا وارد قسمت تنظیمات شوید. می‌توانید این مورد را در برنامه‌های خود یا با کشیدن انگشت خود از بالای صفحه به پایین و کلیک‌کردن روی نماد چرخ دنده در گوشه سمت راست پیدا کنید.
  2. سپس به بخش Connections یا اتصالات شوید.
  3. گزینه بلوتوث را انتخاب کنید.
  4. گزینه Scan در گوشه بالای سمت راست صفحه را انتخاب کنید تا دستگاه‌های قابل دسترسی به شما نشان داده‌شود.
  5. حالا نام هندزفری بلوتوث شما ظاهر میشود و شما میتوانید به آن ها متصل شوید.

بعد از اینکه برای اولین بار هدفون خود را به گوشی متصل کردید، دیگر لازم نیست دکمه Scan را فشار دهید. هنگامی که هدفون شما روشن است و در حالت جفت‌شدن است، در لیست دستگاه های بلوتوث نشان‌داده می‌شود. در واقع به محض روشن کردن بلوتوث، اگر بلوتوث گوشی شما روشن باشد، دستگاه ها به صورت خودکار به گوشی متصل می شوند.

در جمع بندی آخر:

همانطور که در مقاله بالا مشاهده کردید، اتصال هندزفری بلوتوثی به انوع گوشی اصلا کار سختی ‌نمی‌باشد. برای خرید بهترین انواع هندزفری بلوتوثی بر روی عبارت هندزفری بلوتوثی کلیک کنید. و یا از بالای صفحه بر روی فروشگاه کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

پشتیبانی سریع در واتس اپ

×